
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z informacjami dotyczącymi płatności oraz linkiem, w który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie. Po otrzymaniu akceptacji zamówienia i płatności rozpoczniemy realizację zamówienia, a Ty będziesz na bieżąco informowany/informowana o postępie naszych prac za pomocą kolejnych e-maili.
Zamówienie jest wysyłane w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od daty otrzymania płatności. Potem już wszystko w rękach Poczty Polskiej.
Deklarowany czas dostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską wynosi 2 dni robocze (przesyłki priorytetowe) lub 3-7 dni (przesyłki ekonomiczne).
WAŻNE! Poczta Polska uważa usługę za niewykonaną, jeśli doręczenie przesyłki lub zawiadomienia o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Dopiero po tym czasie możliwe jest złożenie ewentualnej reklamacji. TUTAJ więcej informacji na ten temat.
Forma płatności
Zamówienia wysyłamy wyłącznie po otrzymaniu przedpłaty wykonanej:
- przelewem bankowym - czas realizacji zamówienia jest uzależniony od momentu zaksięgowania wpłaty. W zależności od banku standardowo trwa to do 2-3 dni roboczych.
- jako płatność elektroniczna - za pomocą systemu eCard (więcej informacji: www.eCard.pl). Do zrealizowania płatności elektronicznej niezbędne jest posiadanie karty kredytowej lub konta w banku oferującym przelewy internetowe,
- jako płatność w systemie PayPal (więcej informacji: www.PayPal.com). Do zrealizowania płatności niezbędne jest posiadanie konta w systemie PayPal.
Nie akceptujemy płatności gotówką.
Forma dostawy
Zamówienia wysyłamy, korzystając z usług Poczty Polskiej, która zazwyczaj dostarcza przesyłki w ciągu deklarowanych 2 dni roboczych (przesyłki priorytetowe) lub 3-7 dni (przesyłki ekonomiczne).
WAŻNE! Poczta Polska uważa usługę za niewykonaną, jeśli doręczenie przesyłki lub zawiadomienia o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Dopiero po tym czasie możliwe jest złożenie ewentualnej reklamacji.
Możliwy jest też odbiór osobisty w Warszawie [opcja chwilowo niedostępna], po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i pod warunkiem uiszczenia przedpłaty za zamówienie przelewem bankowym lub płatnością elektroniczną/w systemie PayPal.